Soruşturmada öncelikli olarak Tost toplantılarını düzenleyen ve organize eden yöneticilere odaklanılacak.
TOST MAĞDURLARI GAZETEMİZE ULAŞTI
Gazetemize ulaşan Tost mağdurlarından bazıları bu soruşturmanın kendilerine yönelik olup olmadığı konusunda belirsizlik yaşadıklarını aktardılar.
Mağdurlar, Tost uygulamasıyla ilgili çevresindekilere telkin ve tavsiyede bulunan bazı Tost kullanıcılarının adli makamlara başvurma noktasında çekince yaşadıklarını ifade ettiler.
MAĞDURLAR KORKMASIN!
Soruşturmanın sağlıklı ilerleyebilmesi için, Tost uygulamasının kullanıcılarının adli makamlara başvurarak yaşadıkları olası mağduriyetleri paylaşmalarının önemli olduğu vurgulanıyor.
Kullanıcıların, uygulama veya organizasyon süreçlerinde yaşadıkları herhangi bir olumsuz durumu bildirmeleri, soruşturmanın daha kapsamlı ve adil bir şekilde yürütülmesinin katkı sağlayacak.
Tost üyelerinin adli makamlara mağduriyetlerini anlatması, soruşturmanın sağlıklı bir şekilde ilerlemesine katkı sağlayacağı ise edindiğimiz bilgiler arasında yer alıyor.