Posta ve Telgraf Teşkilatı (PTT) tarafından 2024 yılı için personel alımı hazırlığı yapılıyor. Başvuru süreci ve gerekli şartlar, işe girmek isteyen adaylar tarafından merakla bekleniyor. PTT, adayları bilgilendirmek üzere resmi web sitesi üzerinden detayları paylaşmaya devam ediyor.

Yozgat'ta mahalleye adanmış ömür: 30 yıldır hizmet veriyor! Yozgat'ta mahalleye adanmış ömür: 30 yıldır hizmet veriyor!

2024 Personel Alımı1

BAŞVURULAR NE ZAMAN BAŞLAYACAK?

Henüz kesin bir tarih belirlenmiş olmasa da, PTT'nin alım yapacağı pozisyonlar için online başvuruların resmi web sitesi üzerinden alınacağı ifade ediliyor. Adayların başvuru sürecinde seçecekleri alana göre yalnızca bir tercih yapmaları gerekecek. Başarılı olanlar, mülakat ve sınav aşamalarına davet edilecekler.

2024 Personel Alımı3

GEREKLİ ŞARTLAR

Başvuru şartları henüz açıklanmayan 2024 PTT personel alımı ile ilgili geçmiş yıllardaki başvuru koşullarına dayanarak, aşağıdaki kriterlerin dikkate alınacağı öngörülüyor:

Türk vatandaşı olmak.

18 yaşını doldurmuş ve 35 yaşından gün almamış olmak.

Kamu haklarından yasaklı olmamak.

Kasten işlenen suçlardan dolayı altı aydan fazla hapis cezası almamış olmak.

Askerlik durumu ile ilgili yükümlülükleri tamamlamış olmak.

Diğer kuruluşlara karşı mecburi hizmet yükümlülüğü bulunmamak.

İlgili pozisyon için gerekli eğitim seviyesini tamamlamış olmak.

Sözlü sınavda başarı göstermek.

Daha önce çalıştığı kamu kurumlarından disiplin cezası ile çıkarılmamış olmak.

2016 KPSS'ye katılmış olmak.

2024 Personel Alımı2

ADAYLAR DİKKAT!

PTT, personel alım süreci ile ilgili resmi açıklama yaptığında detayların güncelleneceği belirtiliyor. Adayların, PTT’nin resmi web sitesini düzenli olarak takip ederek gelişmeleri öğrenmeleri önemli. Bu yıl PTT’de çalışmak isteyenler için büyük bir fırsat doğuyor, kaçırmamak için hazırlıklarını yapmaları tavsiye ediliyor.

Kaynak: Haber Merkezi